Mercedesi zerbitzu mediko propioak eskatzen dizkiogu. Osasun zerbitzua okertu ditu eta Lan-Ikuskaritzan salatu dugu.

 

 

Mercedesek 18:00etan ixten du bere bi botikinetako bat, eta beste zerbitzu medikoa azpikontratatu du. Egoera horren aurrean, Mercedes Ikuskaritzaren aurrean salatu dugu.

 

Txanden arteko diskriminazioa

Hainbat kasutan, hegoaldeko nabean istripua izan duten pertsonek oinez joan behar izan dute iparraldeko nabean azpikontratatutako botikin bakarrera. Kontuan izan behar da joan-etorri hori aire zabalean eta 18:00etatik 06:00etara egiten dela. Denbora horretan, medikuntzan tituludun kontratatutako 3 pertsonetatik bat ere ez dago lantegian.

Gure ustez, txanden artean tratu desberdina dago. Izan ere, ekoizpenari begira, zuzeneko eskulanaren kantitate bera behar da txanda bakoitzean. Zergatik da ezberdina mediku-arreta goizean, arratsaldeko tarte batean, arratsaldeko gainerako txandan eta gaueko txanda osoan? Alde hori alderdi gehiagotan nabaritzen da, hala nola garbitasunean. Arratsaldez eta gauez ez dira azpikontratatuta izaten goizeko txandako garbiketa-lan berak muntaketa-lineetan, atseden-eremuetan.

Beste sail batzuetan bezala, batzuk desagertu ere egin dira edo azpikontratatuak izan dira edo izaten ari dira, eta zerbitzu medikoetan ere atzera egin da pertsonen arretaren kalitatean.


Kalitate handiagoko zerbitzu medikoa eskatzen dugu

ESK-k eta Batzordeak, zerbitzu mediko propioak eskatzen dizkiogu Mercedesi, berak kalitatean, produktibitatean eta abarretan eskatzen duen modu berdinean. Izan ere, baliteke lan-agintaritzak erabakitzea enpresak legea betetzen duela gutxienekoei dagokienez, baina uste dugu gaitasuna eta baliabideak badituela arreta hori kalitate handiagokoa izan dadin; izan ere, hala izan da urte askotan. Legea betez gero, erabat saihets daitezkeen egoerak ere gertatzen dira.


Azken istripu larria

Aparteko kasua da gure lankide batek duela aste batzuk izan zuen istripu larriaren inguruan gertatutakoa.

Enpresak berehala itxi nahi izan du gertatutakoari buruzko espedientea, baina Enpresa Batzordeak ondorioztatu du faktore ugarik eragin dutela istripu larria gertatzeko, eta ez zaiola langileari errua egotzi behar.

  1. Leku horretan bertan beste istripu bat gertatu zen duela urte batzuk. Istripu horren ondorioz, disuasio-hesi bat jarri zen, pasatzea eragozten ez duena.

  2. Gutxienez hobekuntza-proposamen bat dago (istripua gertatu aurretik aurkeztutakoa), istripuaren eremua ez gainditzeko detekzio-bitartekoak kokatzea proposatzen zuena. Enpresak ez dio erantzun proposamen horri.

  3. Ibilgailuek eramaten dituzten matxardek ez dute larrialdietarako geldialdi-sistemarik, eta, harrapatutako laguna askatzeko, 15 lankidek esku hartu behar izan zuten istripua izan zuena askatzeko, eta, hala, bizia salbatu zioten.

  4. Mercedesek ez ditu ordezten iraupen luzeko bajak, eta lanpostuei laguntza eman ziezaiekeen pertsona baja bat ordezten ari zen.

  5. Produktibitatea eta kalitatea eskatzeak jendea presionatuta egotea eragiten du, ezer muntatu gabe joan ez dadin. Presio hori ahozko zein idatzizko ohartarazpenekin eta zehapenekin egiten da.

 

Greba Mercedesen, malgutasunaren abusuaren aurka

Larunbatetan greba deitzen dugu langileei malgutasunaren gehiegizko erabileraren aurkako protesta mekanismo bat eskaintzeko. Irakurri

Mercedesen aurkako salaketa, zerbitzu medikoak okerrera egiteagatik

Mercedesi zerbitzu mediko propioak eskatzen dizkiogu. Osasun zerbitzua okertu ditu eta Lan-Ikuskaritzan salatu dugu. Irakurri

Mercedesek ez ditu errespetatzen 2 metroko distantzia soziala

Ez dugu onartuko langileen segurtasuna ez bermatzea. Apirilak 27ra arte enpresak baldintzak zuzentzeko denbora du. Ez dugu lanik egingo segurtasun-neurririk Irakurri

Mercedeseko kaleratze nulua eta gero...

Batzuek hasieratik esan genuen, Gasteizko Mercedes Benzeko 3 kaleratze horiek bidegabeak ziren, langileak beldurtzeko asmoarekin egin zirela. Orain Emilio Titosek Irakurri
  • 1
  • 2