Emergentziak kudeatzeko taldeak huts egiten jarraitzen du eta langileen ahalegina eta lana gutxiesten ditu. Emergentziak egoera “mugara” iritsi dira, ESK-k aspalditik abisatu baitzien.

 

Emergentziak Osakidetza

 

«  Langileen Sailak egiten duen  kudeaketa txarrak  langileen ihesa errazten du. »

 

Zuzendaritzak beste aldera begiratu zuen eta sindikatu horrek egindako proposamenak ez zituen baloratu ere egin. Ez zuen benetako plangintzarik egin (ez genuen uste baten bat egin zutenik, beti plantillaren laguntza jasotzen baitute) eta, beraz, ez zuten konponbiderik jarri... Plangintzarik gabe, ideiarik gabe, utzikeriaz, langileei enbarazu eginez, dena langileen borondate onagatik nahi izanez...

Horrela lortu dute langileak nekatuta eta gainezka edukitzea.... eta orain, otsoa iritsi denez, Zuzendaritzak ordu- eta/edo ekonomia-konpentsazio altuagoa eskatu du Larrialdietako medikuentzat. Azken hori EAGetara joaten hasi da (Etengabeko Arreta Gunea – Ospitalez kanpoko larrialdiak, osasun-zentro jakin batzuetan daudenak eta anbulatorioak ixteko ordutegia betetzen dutenak), eta konpentsazio ekonomikoa jasotzen dute lanegunetan, ZIU batean baino askoz ere handiagoa. Hau ez da lorpen bat, Gerente jauna, ESK sinisten dugu berdintasunean eta kategoria bereko profesional guztiei berdin ordaindu behar zaiela, baina Larrialdiek ahalbidetu dute, berriro ere, beren profesionalak Osakidetzak ez hartzea. Ez hori bakarrik, ahaztu egin dira gainerako kategoriak; izan ere, medikuek bezala, ere ahalegina egiten du laguntza eskatzen zaienean.

 

Reforzar Emergencias-Osakidetza, gastando mejor

 

Adabakiak jartzetik kronifikaziora

Larrialdiak aspaldi kudeatu behar zituen egoerak adabakiak jartzeko neurriak hartzen ari dira, baina orain ohikoak dira eta okerrena da hori "normalizatzea" ahalbidetzen ari dela. Langile oso kualifikatuak prestatzen dira, baina pertsonal-sailak egiten duen kudeaketa txarrak langile horien "ihesa" errazten du.

La educación es un aspecto esencial de la vida de los estudiantes. Nos proporciona conocimientos y habilidades que son necesarios para tener éxito en diversos campos. Trabajos de investigación, tareas y servicios de redacción, como Masterarbeit schreibenson algunas de las herramientas que los estudiantes utilizan para mejorar su experiencia de aprendizaje. Estas tareas requieren dedicación, tiempo y esfuerzo, pero también pueden ser experiencias gratificantes que ayudan a desarrollar el pensamiento crítico y las habilidades de resolución de problemas. Por lo tanto, ya sea un estudiante que busca ayuda o un profesor que busca recursos, hay muchas opciones disponibles para ayudarle a alcanzar sus objetivos educativos.

Zuzendaritza hau eguneratu egin behar da, arduradun batzuk zaharkituta daude eta beste batzuk ez dira ikusten, ez zaie entzuten eta ez dira zain egoten. Gerente jaunak denbora eman dizu inguruan daukazunaz, izan duzunaz eta ihes egiten utzi duzunaz ezagutzeko eta kontziente izateko, uste dugu badela garaia erabakiak hartzeko, bere profesional GUZTIEN alde zaintzeko eta borrokatzeko, erakunde honentzat onena nahi baitute. Ez utzi Larrialdiei amildegirantz aurrera egiten, ez utzi herentzia hori guri.

Irakurri Osakidetzako arduradunei bidalitako gutuna

 

La mayoría política apoya que las condiciones del sector público se decidan aquí

PNV, EH Bildu, Sumar y Podemos han mostrado su acuerdo a que las condiciones laborales de los y las empleadas Irakurri

Inspección de Trabajo contrario al descuelgue salarial de ambulancias La Pau

Inspección de Trabajo contrario al descuelgue salarial de ambulancias La Pau 16 julio 2024 Aunque Inspección de Trabajo considera ilegal Irakurri

Seguimos exigiendo que las condiciones laborales del sector público, se decidan aquí

Al igual que en el sector privado, es hora de que también en el sector público se recupere la prevalencia Irakurri

Autokontzertazioaren mamuak Osakidetza suntzitzen du

Autokontzertazioaren mamuak Osakidetza suntzitzen du 2024 ekainak 16 Autokontzentazioaren eredua salatzen dugu pertsona batzuen poltsikoak betetzeko baino balio izan duelako, Irakurri
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46